کد خبر: ۹۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۳۷۲
برنا خرمدل ایجنت مهدی طارمی تصویری از اولدترافورد منتشر کرد که باعث شد هواداران منچستریونایتد با استفاده از آن باشگاه‌شان را مسخره کنند!

عکس| ایجنت مهدی طارمی با این استوری هواداران منچستریونایتد را سر کار گذاشت!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : برنا خرمدل ایجنت مهدی طارمی تصویری از اولدترافورد منتشر کرد که باعث شد هواداران منچستریونایتد با استفاده از آن باشگاه‌شان را مسخره کنند!

ایجنت مهدی طارمی یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی منچستریونایتد پس از انتشار تصویری از اولدترافورد در اینستاگرامش، هواداران را دچار سردرگمی کرد.

«برنا خرمدل» مدیرعامل شرکت «اروند اسپورت» که ایجنت مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو است، صبح چهارشنبه تصویری از اولدترافورد منتشر و همچنین لوکیشن را هم بالای این تصویر درج کرد.

هواداران منچستریونایتد به سرعت به این پست واکنش نشان دادند. یک نفر در توییتر نوشت: «این نماینده اوست؟ در اولدترافورد چه‌کار می‌کند؟» و دیگری افزود: «بالاخره توانستیم یک مهاجم مناسب داشته باشیم!» نفر سومی در این باره نوشت: «اتفاق افتاد!» و چهارمین نظر دارد: «بزن بریم!»

با وجود اشاره این ایجنت، رسانه «منچستر اونینگ نیوز» ادعا می‌کند که او اصلاً در اولدترافورد نبوده است.

شیاطین‌سرخ ابتدای جولای نسبت به جذب مهدی طارمی ابراز علاقه کردند. او به عنوان گزینه هجومی برای آلترناتیو هری کین در نظر گرفته شد که البته انتقال او هم برای یونایتد گران تمام می‌شد. باشگاه پورتو پیشنهادات حداقل ۱۷ میلیون پوندی را برای مهاجم ۳۰ ساله بررسی خواهد کرد.

در حال حاضر اولویت باشگاه منچستریونایتد پس از جدایی داوید دخئا جذب یک دروازه‌بان است که گفته می‌شود با قراردادی ۴۰ میلیون پوندی در آستانه جذب آندره اونانا هستند.

عکس| ایجنت مهدی طارمی با این استوری هواداران منچستریونایتد را سر کار گذاشت!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: